Monday, June 17, 2013

Maarjale kingitus

Oleme Maarjaga koos karpe valmistanud. Peale tööd tuleme minu juurde ja lõikame karbi valmis ja katame paberiga ära ning siis paneme selle pressi alla. Järgmisel päeval kaunistame. Kuna see võtab mõnusalt aega ja kõik karbid on teistele kingitusteks läinud, siis mõtlesin, et Maarjal võiks ka üks karbike olla. Pealegi ma nägin, kui kurvalt ta ehted kuskil aknalaulal seisid mingite asjade sees :)

Karbikesega läks nädalake vähemalt. Iga päev veidike tegutsesin peale tööd. Palju oli lõikamist, liimimist, pusimist ja ootamist. Ehtekarp tuli siis selline, et sinna mahuvad ka suuremad käevõrud, kaelakeed ning väiksemate asjade jaoks on kahekordne alus, mille pealmise osa saab kerge liigutusega ära tõsta :)
Oma kullakese jaoks olin selleks kõigeks valmis :) Kõrvarõngad olid ka meeneks sisse vupsanud :)
Mul pole endal ka nii ilusat ehtekarpi, aga Maarja teeb mulle kindlasti :)




No comments:

Post a Comment