Friday, August 15, 2014

Nukumaja tuunimine



Lasteaias oli koosolek. Küsiti, kes on nõus heegeldama nukumajja vaipu, voodikatteid vms. Mina tõstsin muidugi kohe esimesena käe. Aga poleks pidanud kiirustama, teisi käsi ei tõusnudki :) Väga hea ... konkurente polnud .
Juhataja veel ütles, et uskumatu, et keegi kohe soovib midagi nii innukalt teha :) Peale koosolekut läksin seda maja vaatama. Näpud hakkasid juba sügelema. Mulle tundus see majake tühi ja igav ning mõtlesin, et pelgalt vaiba ja voodikatetega seda hubaseks ei muuda.
Mu oma tütreke ju ometi hakkab seal majas nukkudega mängima. Küsisin luba, et kas võiksin selle endale koju kaasa võtta ja enda äranägemise järgi selle ära nö  tuunida.
Kes mulle ikka EI oleks öelnud?Idee oli ju geniaalne :) Ja siis ma hakkasingi seda tuunima.
Esmalt värvisin maja akrüülvärviga valgeks. Salvrätitehnikaga katsin seinad ja katuse. Diivanile, lauale ja toolidele kleepisin pitsid peale. Köögimööbel sai ka uue kuue tänu salvrätitehnikalt. Ja muidugi ei jäänud heegeldamata ka vaibad ja voodikatted.
 Ostsin ka kolm uut nukku majja, sest endised majaelanikud olid juba üsna väsinud. Selline pisike kingitus lasteaiarühmale saigi siis tehtud ning kõigile meeldis väga :)



No comments:

Post a Comment