Monday, October 3, 2016

Lipud kõrgel lehvimas

Minu esimese postitus aastal 2016 :) Tegelikult ma olen ikka meisterdanud küll tasa ja targu, kuid ehk ma pole lihtsalt kõige parem "up to date" järgija :)

Alustasin taas peapaelte tegemisega ... lihtsalt nii võrratu taas nokitsega oma lillede keskel. Sel korral avastasin enda jaoks ka uue materjali, milleks on vilt. Sügisesse ja talve sobivad need õied suurepäraselt.

Aga lippudest rääkides ... Tegelikult mul juba üks lipurivi on tehtud.See on see rivike, mis praegusel ajal eriti popp on ja mis peaks ruumi kaunistama ja selle rõõmsamaks ja ehk isegi romantilisemaks muutma.
Esimesed lipud õmblesin koos sõbrannaga, aasta siis oli 2015. Need on juba olnud mitmel peol kasutusel.

Ja nüüd eile valmis mul uus lipurivi. Sel korral oskasin kantpaela kolmnurga kantimiseks juba paremini kasutada. Veidi pusserdasin nurkade õmblemisega. Need siiski suhtelised paksud ja samas teravad. Nõel ei läinud nii ühtlaselt läbi, samuti tekkisid erilaiustega pisted.Otsustasin lõpuks mitte õmmelda kuni tipuni, vaid pöörasin varem tagasi teisele küljele. Niimoodi sain garanteerida, et vähemalt iga ots ei ole päris isemoodi. Õmblusmasin rahuldab üldiselt minu kui tavakasutaja soove. Vahel muidugi tagumine niit jääb veidi imelikult, sügavamast põhjusest pole teadlik, kuid saab hakkama.

Vot see rivi kaunistab tulevikus kindlasti paljusid fotosessioone ja pidusid me peres. Olen alati öelnud, et minu tehtud lipurivi (nüüd juba rivid) saavad olema tütrekese kaasavaraks. Kaunistagu sellega kasvõi oma pulmasaal :)






 
 
 
 






No comments:

Post a Comment